2008-05-26
 09:02:15

Sthlm?

I lördags hade vi en städdag jag å Leia som innebär att..
-  Leia försöker få igång dammsugaren till Lek (småskall och lekmorr)
-  Matte dammar och Leia leker med dammtussarna.
-  Matte slänger saker i papperskorgen och Leia tar ut dem
-  Matte letar upp ben och lägger dem på ett ställe och Leia gömmer dem igen
-  Matte viker filtarna fint i soffan och Leia bökar till dem

Ni förstår att det tar en hel förmiddag att städa hos oss?!

På kvällen fick vi besök av ett par kompisar, vi kekade och kollade Eurovision med halvt öga. Leia busade och myste med gästerna =P.

I söndags var vi på dvärgpinscherträff i Slottskogen *myspys*, vi hade en gosig stund i solen+gräset. Homers halsband gick sönder och jag hade med Leias "porrhalsband" som Jennie fick låna.. Han såg väldigt pimpish ut!
(bilder från träffen kommer så snart jag kan!)

På kvällen åkte vi först med cupcakes & blomma till M's mamma och sen hem till mattes och kekade middag.

Idag ska matte jobba och sen ska hela familjen hem till Husses päron och keka middag, GRILLA =0).
Ska nog köra "däcket", lite slalom & tunnel faktiskt.. *myyyyyyyyyyyyyyyys*

Nästa vecka ska lillstumpan och jag åka tååååg för första gången! Kanske, om matte vågar.
Tänk om Leia är helt odräglig, kan ju inte direkt gå av tåget! Vad gör man? Blir det som tar 3 timmar i så fall, men ändå! *velar*

Husse ska nämnligen upp till Stockholm med sin älskling (a.k.a. bilen) och mecka klart den innan han börjar sitt jobb.

Någon som har lust att ses fredagen eller lördagen? Är hyffsat portabel, dock utan bil Wink . (om jag nu vågar åka tåg med min terrorist...)

Ha en underbar dag!
~ JML ~


Myra o Hanna

Ha! Kan jag o Myra åka tåg kommer det gå suveränt för er!

Jag är faktiskt i stockholm den 8:e men då på agilitykurs i Kista hela dagen så det kan bli tight. Var i stockholm är ni? Jag kommer nämligen upp till huvudstaden redan på lördag eftermiddag. Fika på himelska hundar?! :P

kramis



PUBLICERAT: 2008-05-26, 17:18:15 | URL: http://minmyra.blogspot.com
MiaFlia

Men Kista är ju toknära oss ju!! Nästgårds vet jag! Fika med oss o Lotta på lördag eftermiddag??



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: