2008-05-22
 23:21:41

Vi har tränat!!!

Wiiiiiiiiiiiiiie! Sikken arbetsråtta, fick köra få & korta repetitioner med henne. Hon var alldeles föööör taggad och behövde samlas.

Vi körde:
-  3 pinnars-slalom, hon börjar förstå och är söt som bara den!
-  En platsliggning á 1 min, jag stog väl 15 meter bort. Duktig råtta med bra fokus.
-  Klickade några kryp också, men tyvärr så var hon alldeles för taggad så jag bröt innan hon blev too much.
-  Fotgående med helt om & vänster-svängar.

Inne klickade jag några hopp över mitt ben =0)

Nu har vi varit duktiga som bara attans! Haha...

Har suttit och gjort ett halsband till lillstumpan, men jag hittar inte min tång, så jag kan inte göra klart det *suck*. Blir imön, bild kommer såklart så snart det är fääärdigt!

Huggsi & nosgnugg + blöta nattispussar!
~ Jenkan & Leia ~

Att ha flyt, att verkligen trivas, att hinna andas, att orka känna, att vara närvarande, att vara lycklig, det är livet!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: