2008-11-17
 22:24:27

Fundering

Idag var vi på föreläsning inom näringslära och om jag får citera Lisa så var det ett "bryskt uppvaknande".

Här har jag varit stolt, nöjd och glad över att jag ger färskfoder till min hund. Vilket jag trott varit det bästa! Men smäll på fingrarna!! Okey, kanske inte så rakt av, men vi fick oss en rejäl tankeställare idag och summan av kardemumman är att matte ska gå på torrfoderjakt! Jepps it's true..

När jag kollat på foder har jag mer fokuserat på vad som är bra/dåligt rent krasst. Men inte i vilka mängder och hur det påverkar hunden i längden. Visst färskfoder är inte dödsfarligt och dåligt, men inte heller det bästa och det bästa är ju det man vill sin hund!
Funderar lite på vad jag ska ta för steg härnäst? Gå tillbaka till Purina eller prova något nytt? *suck*

Uppföljning kommer..... en söt bild på Leia stånd/häng -öra så länge =P


M&h

Oh intressant, berätta mer!

Ge henne Standart, skitbra och inte så dyrt heller. Kan varmt rekommendera den högaktiva sorten!

kramis



PUBLICERAT: 2008-11-18, 08:08:23 | URL: http://minmyra.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: