2008-11-13
 19:47:05

Mommo

Thihi.. mommo tycker Angelina Jolie är en hagga =0) . Nu kampar hon och Leia med krokodilen som vi köpte i helgen.. Söööta är dem, mina favoriter!

Ska vara hemma hos päronen till söndag och här är även min mommo, hon funderar på om hon kanske skulle kunna gå ut med Leia och rullatorn någon dag. Det är så käckt för om Leia blir trött så kan hon sitta i korgen Wink . Men hon tycker det skulle vara jobbigt om en stor hund kom för hon kan juh inte böja sig ner och lyfta upp henne.
Så underbar min lilla mommo!!

Idag har jag varit och hämtat min tele hemma hos Joanna, klantjenkan glömde den på föreläsningen vi var på igår. Så grymt att hon tog hand om min röding. Leia och Ragge betedde sig som tokar (ovanligt?), dem var verkligen helt galna när dem brottades.
Så mysigt att träffa Joanna igen, min favorit, gullitjej som är ett riktigt möngöö. Kärlek till dig goding!

Nu ska jag och mommo kolla på vänner där hon den tetiga är med (Janice). Fniss.. älska mommos knasiga ord!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: