2008-11-09
 20:19:01

Shiet

Shiet vilken helg, vet inte vart jag ska börja! Vi har haft så jäkla roligt, vi har pratat, skrattat, skrikit.. Det går inte att beskriva och jag som Joanna sa; det är omöjligt att få med allt i bloggen, vart ska man börja??

Joanna har varit fotograf i helgen, jag har faktiskt inte orkat. Det är svårt när man har ryggsäck och böka fram den när man har koppel i handen. Måste köpa kameraväska!!

En snabb rapport ska ni såklart få..

I fredags blev jag & Leia upplockade strax innan ett av Joanna, Bobbe och Maria (+vovs). Vi brummande då som tokar till Sköldinge där vi hälsade på Leia och Ragnars uppfödare. Där var vi på Tupperwareparty samt mös med underbart söta valpar och vovsingar. Vi åkte därifrån alldeles för sent, klockan 23!!!!
Då skulle vi lixom hitta en svart brevlåda i Gålö(!), vi använde då en livlina och ringde en vän som guidade oss. Tyvärr var vi lite trötta och Chalmeristen (jag) tog för givet att alla vägar mot Nynäshamn heter Nynäsvägen, vilket ledde till att vi körde fel flera gånger. Hur som helst kom vi fram vid 2 halv tre tiden till stugan och då var nivån toklåg!
Vi bäddade snabbt och kröp till kojs vid 3, tror ni att vi hade en mysig natt? Jag och Maria sov med våra hundar i ett rum, Jade tjöt i flera timmar och väckte Leia som väckte mig och Maria. Tokig natt och när vi vaknade klockan 7.30 var vi mer döda än levande!! Stackars Jadie som inte kunde komma till ro! (drömde även en dröm om Maria *morr*)

Lördagen började med trötta grymtanden och vi sket i frukost. Först åkte vi till Linda på PetsInTown, där mötte vi några i "DP-gänget". Fy fan vilken underbar människa Linda är, går inte att beskriva direkt men du rockar!!!!
Efter lite slagsmål om en viss säng (jag vann öven Cecilia!! *morr*) och shopping hos underbara Linda som faktiskt öppnade butiken tidigare bara för oss shoppingtokiga DP-ägare! Tack Linda! Och tack Christian för att vi fick låna med oss Linda till Gärdet & Himmelska hundar, dit vårt nästa stopp var.
På plats där fanns även ett stort gäng DP-ägare.. HÄRLIGT!! Efter bus i rastgården på Gärdet gick vi och la beslag på Caféet. Myyyyys!! Där satt vi och tjötade och fikade flera timmar.

Maria kom på att hon ville ha Hjortpinnar så vi åkte tillbaka till Lindas butik igen (med Linda), där satt vi sedan och tjötade några timmar (!) När vi lämnat den underbara butiken så ville vi inte skiljas åt, så Linda och hennes sambo följde med och kekade middag med oss!
Myyyyyyyys!! Även denna kväll kom vi sent till stugan, men denna kvällen korkade vi upp och OJ vad vi blev på lyset.

Vaknade på söndagen med lite baksmälla, men OJ vilken underbar och händelserik lördag!!

Idag har vi åkt bil, skrikigt och mobbats (mest jag).

Det är så underbart att ha träffat alla goa människor. Tack för en supermysig helg!! Nu ska jag mysa med min underbara hund som faktiskt gjort att jag fått träffa alla er!

Linda: Skicka Jaawa hit NU, BUMS!!! *kär*
Jaawa: Jag vet att du vill till GBG!!!
Joanna: Du säger vad jag tänker!!


Lisa

Vilken mysig helg ni verkat ha!? Vi stod på Gålö med husvagnen i sommras, där är väldigt fint!! Men det är ju en bit därifrån till Nynäshamn! Kul att hundarna funkar så bra ihop!



PUBLICERAT: 2008-11-10, 09:13:04 | URL: http://www.chloeweb.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: