2008-11-02
 10:56:51

Utmanad

Vi har blivit utmanade av Lisa and the pricks


 Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.

- Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.

- Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.

- Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


SJU SAKER OM JENKAN:

- Är sjukt slarvig.

- Väldigt lat.
- Har en megastor längtan om att få flytta hem!

- Älskar att köpa skor (gömmer dem för husse)

- Vill öppna hundcafé så jag och Leia kan jobba tillsammans!

- Gillar när det är kallt så jag kan ha på mig jackan jag fick av M *kärlek*

- Är livrädd för att tävla med Leia....

Jag utmanar Hanna med Myra, Joanna med Ragge, Jennie med Homer, Maria med Jade. DO IT!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: