2009-04-27
 08:35:15

Måndag

Woho, igår var jag & Leia varit på vårt första agilitykurstillfälle! Leia är såååå duktig, hon har verkligen utvecklats supersnabbt. Vi började ju egentligen inte "på riktigt" förrän i augusti förra året med en väldigt basic nybörjarkurs (som vi endast gick halva pga infektion i Leias tå). Sen har vi ju tillsammans med Lisa & Imsa tränat lite då och då..Grymt Lisa att du hittade denna kurs!

Denna vecka är det kortvecka i skolan OCH korta dagar =P, tyvärr har jag mycket att göra ändå *suck* massor att läsa! Men hundarna får det dem behöver, vilket jag tycker är absolut viktigast! Sen får allt annat rulla på som det kommer!

Xena är så otroligt söt när hon springer, hon försöker verkligen komma ikapp Leia men det går väl sisådär =P. Söta är dem iaf mina töser! Fina fina flickor! Ska försöka komma ihåg att ta lite bilder på dem båda idag, om det är fint väder..

Nu är det dags för "dagis" för flickorna, jobb för husse och skola för matte!

Ha en underbar dag!


Eva

vad söta de är. Vad kul att gå på agiitykurs skulle jag med vilja men hittade inte någon. Var går du? men jag har iallafall köpt två hinder på Rusta skall gå ut och prova de nu.



PUBLICERAT: 2009-04-27, 13:09:44 | URL: http://www.prickhundar.se
Anna-Karin Edlund

Vad kul att det går bra för er!



När Lova var liten och Diva sprang fort skrek hon för full hals när hon inte hann med, hennes mamma gjorde likadant när hon var valp sa Britzyk.



Nu är rollerna ombytta Diva har fullt sjå att hänga med i Lovas fart, hon är supersnabb, men Diva skriker inte utan hon försöker genskjuta Lova genom att ta genvägar haha.



PUBLICERAT: 2009-04-28, 13:21:38 | URL: http://www.dptjejer.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: