2009-04-28
 17:44:25

CCC

Sådärja! Nu har jag bokat delikata CCC (Chocolate Chip Cookies), smarrigt!! Helt galet goda och jag kommer säkerligen gå upp några kilon ikväll. Å andra sidan kan det behövas så mycket som jag springer fram och tillbaka och jagar tok-Xena!

Känner mig väldigt produktiv, har deklarerat, tvättat, vikt tvätt och snart börja med maten. Ska jag bara beställa lite linser så att jag ser något (är typ blind utan) =0)

"Stå"-tränade med Xena lite, hon har någon inbyggd stå-funktion verkar det som ;) När hon väl står får jag röra hennes fötter, rumpa, rygg och svans precis som jag vill. Men det är inte alltid hon kommer i just den "positionen" eller vad man ska kalla det. Men hon har helt klart "stå"-potential eller vad man nu ska kalla det!

Leia satt i soffan förut och gav mig en obekväm blick, tog en liten stund innan jag insåg att det var på grund av att Xena "burrade" hennes mage. *fniss*

Idag är det molnigt och allmänt trist, jag som ville fota tjejerna ute! Jaja.. här är lite inne-bilder från de senaste dagarna!

Xena ser halvt drogad ut men sååå söt!


En diva redan nu =P


Leia ser allmänt trött ut ;)


Xena däckad i leksakskorgen..


Leia & Xena kampar, se Xenas bakdelsförskjutning!!
(Leksaken är ett ankhuvud som Leia fått av Imsa)


Mia

Så härligt att höra er vardag, både med "träning" för den lilla och såklart för den stora (men hon är ju såååå duktig nu och stooooor, yeahhhh syrran säger StoraBrorsan)! Likheter från när de var små och olikheter, härliga individer - ger så mkt försmak av vårt framtida liv, för visst ska vi ha två (minst) eller var det kennel ;-) fniss ja du kommer ihåg! Härliga bilder på era tossesötosar, myyyys! Lika slarviga öron liten syster men lika vacker som systra sin (jaja annan färg jag vet), fina är de båda två i alla fall!



PUBLICERAT: 2009-04-28, 22:11:44 | URL: http://fredthevov.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: