2009-04-14
 21:45:47

Det rullar

Här rullar det på.. har fått en del gjort idag. Hurray!

- Bokat valpkurs till Xena
- Hittat vart jag ska beställa nya linser
- Blivit aggro på Agrias lååånga telefonkö
- Fixat så att 3-modemet funkar
- Klippt 3 av lillans klor, hon är en skrikande, sparkande hal ål. (visste inte att ålar kunde sparkas ;D )
- Insett att denna veckan kommer gå sjukt fort
- Busat massor med mina underbara flickor
- Räddat mina skor från förintelse
- Bakat mumsiga bullar som för en gång skull jäste, hurray!
- Hittat foderförvaring =0)

Sikken lista *stolt*

Nu på eftermiddagen fick Leia & Xena varsin promenad separat. Med Leia blev det massor av fokus på att gå fint, halter och vändningar. När hon väl har fokus blir hon helt underbar att jobba med, vilket hon hade idag. När jag tog ut Xena fick hon vara lös och jag gick fram och tillbaka, träning på att ha fokus och koll på vart matte är alltså. Gjorde även lite "hämta"-övningar, hon var superduktig! Tänk att hon redan nu apporterar in leksaker, kanske inte perfekt direkt iofs ;)

Har börjat lite lätt att lära in "stå", ska nog klicka in henne ganska snart.. Oh vad spännande det ska bli! Den 27/5 börjar vi valpkurs också, joooligt!





Mia

Vilka härliga bilder, så tokroligt med en svansnafsande liten illerbatting till Xena (och jag är fortfarande INTE avundsjuk att ni har två gosegullar hemma fniss).



PUBLICERAT: 2009-04-15, 08:04:14 | URL: http://fredthevov.blogg.se/
Sara & Santos

Heej hopp. Sicken underbar tjej ni skaffat er. Hon är ju toppensööt! Och dom ser ut att trivas bra ihop.:) Och himla skoj med valpkurs! Här börjas det tidigt ;)

VALPSJUK!! Lycka till.

kram från Skövde



PUBLICERAT: 2009-04-16, 14:50:40 | URL: http://sarath.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: