2009-04-14
 10:42:46

Tokigt

Våra flickor är lite tokiga.. dem står och gör "arga leken", stirrar verkligen ut varandra. Oftast är det Xena som gör första rörelsen och sen flyyyyger hon in under skohyllan där Leia inte kan nå henne.Thihi.. buskorv!
Jag tror att Xena håller på att bygga bo där under skohyllan, hon gnager på mattan så den blir "fluffigare" och så samlar hon en arme av leksaker runt om.. Hon brukar morra på skorna, dem parkerar förmodligen i hennes sovrum. Typiskt när sånt händer!

När Leia var liten var de värsta timmarna (förutom natten) på kvällen när hon fick sina tokryck. Dessa tokryck har Xena börjat med, det är såååå jobbigt! Vi försöker få dem att busa mindre inomhus men det är ju ganska svårt när en liten valp flyger fram i 200 knyck. Hur ska jag få Leia att ignorera den lilla terroristen? Xena går ju inte att stoppa...

Var iväg och fikade med en kompis igår kväll, tog med mig Xena som skötte sig kanon, iofs sov hon större delen av tiden... Idag började husse jobba igen, så jag har flickorna för mig själv hela veckan =0) Ska träna hantering och utställning med Xena och massor av miljöträning. Leia ska jag försöka kicka igång lite tävlingslydnad med.

Dem är sååå fina mina små flickor, helt underbara! Mina ljusglimtar!


Flickorna med sina "kusiner"


Amanda, Vincent och Dolly

Visst är det lustigt att man först nu inser att den äldre hunden faktiskt har blivit lugn! Jag har inget minne av att Vincent varit såå vild som Dolly, men det har han säkert fast man glömt... Nu ser man i alla fall kontrasterna! Fullt ös medvetslös verkar vara Dollys melodi!



PUBLICERAT: 2009-04-14, 16:13:52 | URL: http://freewebs.com/mandaw

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: