2009-04-16
 17:53:01

Torsdag

Åh vilken underbar dag! Mötte Sussi på IKEA (spurtade in och köpte lådor till hundmaten) och efter att ha fyllt magen med hamburgare åkte vi hem till S. La två spår åt Leia (ett la S) sen fick flickorna spurta runt som tokar in en av hagarna. Myyys, de är sååå fina mina underbara flickor!

Leias spår la vi i två hagar, alltså helt plant vilket hon aldrig testat innan. Efteråt kom S även på att det brukar gå en del vilt i dem.. Summan av kardemumman: Det gick skit! Leia hittade fram till båda klövarna men det var inte alls noggrant utan mest som en bulldozer som skannade av hela fältet.... Men man ska lära sig något varje gång och idag lärde jag mig att lägga spår efter vad Leia är redo för och klarar av!

Efter spårande drog vi ner till Särö där vi satt och fikade och mööös. Så vackert det är vid havet, känns som om jag aldrig vill bo någon annanstans än västkusten!

Man skulle kunna tro att mina flickor är trötta efter idag, närå! Dem är faktiskt dvärgpinscher, just nu jagar de varandra fram och tillbaka och stannar inte förrän matte harklar högt....

Nu ska jag göra sås till vår gottigottiga middag, senare ska jag försöka hinna med att uppdatera hemsidan med de nya bilderna..

Kramis!


Anna-Karin Edlund

Hej! Av vad jag förstår när jag har kikat runt på din blogg så har ni det toppen med era två tjejer, härligt. Fina bilder på de två busarna också, ha det! Kram



PUBLICERAT: 2009-04-16, 19:49:46 | URL: http://www.dptjejer.blogspot.com
Anna-Karin Edlund

Skolerna skulle nog bara bli glada av att få besök av en sådan söt liten tjej haha.



PUBLICERAT: 2009-04-16, 22:45:01 | URL: http://www.dptjejer.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: