2009-04-06
 08:11:48

Måndag

Tack för alla gulliga kommentarer!

Även andra natten gick bra, men inatt gick jag inte upp varje gång när hon pep (3 ggr totalt), utan vid 4 när hon vaknade så gick jag ut. Ändå hade ingen olycka skett i buren. Yay!

Xena är en tuff valp som inte ger sig i först taget när Leia busar med henne. Leia försöker sätt sig på Xena när dem leker i sängen, vad är detta? Fisattack? Ser lite ut som om hon vill placera ut sin doft..

Annars går det bra med båda två, lite jobbigt att gå ut med båda två ensam men vi är ju två hemma. Sen nästa vecka ska Xena få vara ensam en pyttenyttestund om dagen så jag kan gå ut ensam en stund med Leia.

Jag tränade lite trix med Leia igår och Xena sprang runt bredvid, gick kanon och Leia morrade inte ens när Xena försökte ta hennes godis. Dem kan dricka ur vattenskålen samtidigt och när de får mat så vill Xena ha båda matskålarna, Leia morrar pytte då..

Igår låg jag, Leia & Xena och myste i soffan, då klippte jag klorna på båda.. Leia var ovanligt lugn och Xena sov nog halvt..
Idag ska vi åka och handla mat till den lilla fisen och blodstopp så jag kan klippa klorna kortare näst gång. Vågade inte klippa så mycke nu.. Har ju ingen aning om vart pulpan börjar..

Här är lite bilder på våra fiiina Prinsessor!




Visk visk..


I am CRAZY!!





Xena är snubbeltråd för Leia...





MYYYYYYYYYYYYYYYYYYYS!


Mia

Låter som att lilla familjen "lever ihop sig" liksom! Härligt med kloklippningen, halvsover mmm tänk om en FreddieLeddie vore sån! Verkar vara en trygg liten tjej ni fått hem där!!



PUBLICERAT: 2009-04-06, 08:25:02 | URL: http://fredthevov.blogg.se/
maria & Jade

Aaawwww! Så söta tillsammans <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: