2009-12-27
 18:42:10

Bangar

Idag bangar jag och Leia ridhusträningen.. I fredags var jag ute och gick med mina päron 0.7 mil och efteråt fick jag sjukt ont i hälen. Vet inte om jag överanstängt den? Börjar bli bättre men att springa runt på agilityplan är tyvärr inte aktuellt! =(

Efter tips så har Xena nu börjat på en ny diet, hon får lite havregryn och a-fil till frukost varje morgon och sedan den vanliga maten till lunch och middag. Så nu håller vi tummarn att lillskrutt ska väga några extra gram, vill ha en liten tjockis ♥ Har aldrig haft en tjock hund faktiskt, Leia har hållt sin vikt på typ 5.4kg i 2 år nu..

Annars tar vi det mest lugnt här hemma, försöker hitta något att shoppa med rean innehåller inte något intressant... Får väl spara våra slantar eller nåt =S


Lisa

Hihi stackars dig, hittar du verkligen INGET att spendera dina slantar på?? :) :)



Var ska du köpa ny hundsäng? Haromi? Rödets gård? Tell me för vi ska också köpa ny, kanske kan vi sam-beställa!


Jenny Kjellman

Hej..



Lycka till med Xena hoppas hon går upp i hullet, håller tummar!!



Du märker ju själv hur mycket du kan ge henne framöver när hon ätit det någon vecka..



Ha det bra!!

God fortsättning på julen..

MVH Jenny..



PUBLICERAT: 2009-12-28, 19:06:40 | URL: http://www.dreampearl.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: