2009-12-01
 08:33:41

Charmtroll

Xena har varit som en liten kelgris nu på morgonen. Har velat vara nära mig hela tiden och nu ligger hon och sover i min famn, händer inte så ofta. Snarkar gör hon också mitt lilla charmtroll!

Ska snart till skolan, kommer sakna mina fjantar extra mycket idag. Känner det på mig =P. Dem förgyller ens dag mer än vad man tror.. Underbara tjejer!

Idag är det första december och vi har sååå fint julpyntat hemma! Har bara julgardiner i vardagsrummet, de andra rummen har precis fått nya vanliga så jag är lat och orkar inte byta igen =P
Men ljusdraperier i fönstren, julduk, datumljus, tomtar och julgrodor ger allt lite julstämmning! Ska fota lite idag när jag kommer hem!

Ha en underbar första decemberdag, inte långt kvar till JUL!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: