2009-12-25
 17:18:12

God Jul!

Igår hade vi en supermysig dag med våra familjer! Fick faktiskt precis vad vi ville ha! Bland annat de "The Twilight Saga" på engelska i en box ♥ Av husse fick jag en rosa stringhylla, så fin! Sitter redan uppe på väggen!

Tjejerna fick ben, leksaker och pengar.. med pengarna ska vi införskaffa en ny säng till dem att ha hos M's päron. Den dem har där nu är pytteliten och lite demolerad av Xena =P Skall även köpa nya koppel och halsband i rundsytt skinn, vilket jag sagt att jag ska göra i flera månader men inte fått tummen ur att göra. Ska även försöka få tag på ett täcke till Leia, hennes Hurtta är för litet så det har Xena nu. (Tur att dem kan ärva saker =P)

Idag har jag & Leia varit ute och gått med mina päron i sisjön, 0,7 mil i regn och slask. Husse och Xena stannade hemma för Xena har haltat lite, växtvärk kanske? Vi var verkligen pisseblöta när vi kom hem och Leia frös som en liten isbit, men mysigt var det och välbehövligt att få komma ut!

Nu ska jag surfa runt och leta saker och shoppa =P

Så här fint satt alla fyra prinsessor framför granen igår...


Anna-Karin Edlund

Ser att ni har haft en skön jul, härligt! Vilken fin bild på alla hundarna framför granen.



Kram



PUBLICERAT: 2009-12-26, 17:59:31 | URL: http://www.dptjejer.blogspot.com
Mia

Härligt med ledighet, låter som du verkligen förtjänat låååång ledighet nu med de dina!



Vilka söta små ljus, underbar bild på jul med fyrbenta vänner!



God fortsättning önskar alla vi i Spånga!



PUBLICERAT: 2009-12-27, 14:48:26 | URL: http://fredthevov.blogg.se/
Lisa

Fina hundar! Konstigt att det är Leia som kamouflerar sig, borde vara X som kan smälta in mot golvet ;)



Tack för en mysig jul och kanon julklappar som alltid :) Hur länge är du ledig nu? Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: