2009-12-10
 10:28:02

Julklappar

Jag är lite sent ute med julklappar iår, känns stressigt! Vet iofs vad jag ska ge till de flesta faktiskt.. Har dock mycket kvar att fixa med dem, hur ska jag hinna?
Äsch, har man kommit på en sjukt bra present så får det fan gå! =P

Idag måste jag fota tjejerna till julkortet, riktigt sent ute.. får se om jag hinner framkalla dem innan de ska skickas iväg =P Kanske blir endast julkort på mailen iår?! Eller så får jag la sätta vanliga frimärken på dem, spela roll!
Har iaf fått hem fjärrkontroll och något som kallas diffuser till kameran, så fina bilder ska vi ta iaf =0)

Tog en sovmorgon idag, ska plugga hemifrån istället för att sitta i skolan. Kändes som om jag verkligen behövde det! Nu ska jag göra lite frulle om vi har någon mjölk kvar så jag kommer igång med dagen!

Thjohej!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: