2009-12-07
 11:17:40

Måndag

Ojdå.. vaknade imorse när husse skulle till jobbet (6.15) och gick ut med tjejerna. Sen somnade vi om och vaknade 10!! Jag som skulle plugga idag juh =S
Ska iväg till jobbet vid två så nu känns det som om hela dagen försvinner! Jajja.. nu sover tjejerna och jag sitter och dricker Chai-te serverat med pluggångest!

I fredags åkte vi till Tyskland, var roligt att flyga igen.. längesen nu! Vi har haft en underbart mysig helg med inflyttningsfest, öl, öl, öl, tysk julmarknad och mycket prat. Så jävla skönt att komma iväg några dagar! Jag och älskling vill resa snart igen!!! Har tagit massa fina bilder som visas så fort CS4:an finns på min stationära dator =0) Jobbigt med ny dator när alla program ska installeras hela tiden... men den är nice iaf och jag gillar Windows 7 skarpt! Vista skit på dig!!

Ska skriva om min och Leias agilityträning också.. men det blir ikväll för nu måste jag plögga!! ;)


Anna-Karin Edlund

Åh vad härligt att komma iväg på lillsemester, det är du väl värd efter allt ditt pluggande. Det blir lättare att ta tag i det igen efter ett uppehåll, även om det blev lite tokigt idag med lång sovmorgon, hehe.



Kram



PUBLICERAT: 2009-12-08, 13:44:47 | URL: http://www.dptjejer.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: