2009-12-29
 16:42:50

Ny familjemedlem

Nu har vi äntligen fått shoppa lite =P
Var iväg och hämtade TV:n till sovrummet husse beställt och så köpte vi en ny liten kompaktkamera. Har velat ha en ny länge då min gamla är halvdöd. Blev en liten söt Casio som man kan filma i HD-kvalité med, perfekt inför kommande intensiva agilityår!
Jag ville haft en rosa, men eftersom jag och husse köpte den tillsammans blev det en svart. (Han blev så mobbad på gamla jobbet när han lånade min rosa Ipod och det vill vi juh inte att han ska bli igen =P)

Familjens nya medlem ---> http://www.expert.se/productimages/huge/162694_23625.jpg


Såg den här på TV förut och höll på att kissa på mig av skratt.. han är sååå söt ulf!
Funkar inte den nedan så klicka på <länken>


Lisa

Grattis till den nya familjemedlemmen, den ser värdig ut sitt jobb! Grymt att du har en bra kamera att filma med nu.

Vet inte om jag ska gå på my dog, känns dyrt men vore skoj att kolla på agilityn. Undrar om Göran och Nikke är med i år. Hur länge är du ledig nu?



PUBLICERAT: 2009-12-29, 20:53:34 | URL: http://www.chloeweb.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: