2009-12-20
 11:47:16

Skäms

Jag skäms när jag läser att jag skrev att vi skulle träna externbelöning denna veckan... Men jag tänkte faktiskt fel, visserligen hade jag inga lektioner i veckan, men två tentor kräver sina studietimmar. Men nu har jag LOV och nu jävlar ska vi komma igång och träna!

Xena har blivit väldigt kontaktsökande på promenaderna, speciellt om man går med henne helt själv. Hon har dessvärre mått dåligt de senaste dagarna och spytt =( Tror att hon ska löpa snart för så var det vid första löpet, hon är även speciellt "juckig" så hon har nog lite hormoner som busar i kroppen =P
Hoppas bara att hon inte går ner för mycket i vikt.. hon är ju redan sjukt smal =S Hon har t.o.m. fått lite grädde ibland för att hon ska lägga på sig lite men hon är så aktiv och bränner de kalorierna.

Tentornas resultat väntar jag med spänning på, hoppas att jag klarat dem! Det skulle vara så jävla underbart!

I fredags storstädades det hemma, sen tog jag in vår julgran pappa hjälpte mig att införskaffa innan. Pyntade den helt i min stil, med rosa grodor, lila paljettkulor etc.. Bild kommer såklart någon dag! Husse gillade både granen och pyntet =P Men mest av allt gillade han nog julskinkan jag införskaffat och griljerat ♥
Hängde även upp våra julstrumpor och igår bakade jag julgodis! Nu är det bokstavligt jul i vårt hus, underbart!

Nu på morgonen var jag uppe i ottan och köpte typ årets sista julklapp, har en till att fixa men den skall bara beställas... Om en stund ska vi hem till mina päron och julpyssla samt ta en promenad i det fina men tokkalla vädret, sen är det dags för ridhusträning för mig och Beiaskrutt.

En av de bästa sakerna imon är att: jag har lov, jag måste inte upp klockan 6 för att vara i skolan 8-17 (som jag varit den senaste månaden) Jag kan sova ut, mysa med min familj och ta promenader med tjejerna när jag vill! YAY!!

Igår fick jag äntligen photoshop CS4 installerat, så snart kommer det bilder upp på löpande band!!

Ciao for now!


Anna-Karin Edlund

Ser fram emot fina bilder nu då!



Täcket till Lova köpte jag på HUND 2009, ja det är fodrat och hon är varm och go i det. Det är många som kör agility som har Back On Track täcket ett tag var det doping att ha det men de har tagit bort det nu. Jag ska köpa ett till Diva med. Cecilia köpte till Smilla också.



Ha en bra jul, kram!



PUBLICERAT: 2009-12-21, 00:02:11 | URL: http://www.dptjejer.blogspot.com
Jenny Kjellamn

Hej..



Ett tips är att du kan ge Xena en matsked havregryn i varje måltid de behöver kolhydrater inte fett..



Pepzi var jätte smal som liten & fick tips att blanda det i maten fick upp honom i jätte bra hull..



Lycka till om du vill testa..



MVH Jenny.



PUBLICERAT: 2009-12-22, 14:16:14 | URL: http://www.dreampearl.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: