2009-12-16
 17:53:46

Skärhamn

Idag kom dagen, då vi skulle få reda på resultatet av 4 månaders slit, alltså vårt betyg i kursen samhällsplanering (7,5hp).
Under hela hösten har vi slitit med ett projekt där vi planerat ett nytt bostadsområde i Skärhamn, ett verkligt projekt. Väldigt roligt men stort och svårt! För två veckor sedan hade vi utställning i skolan och kommunansvarig från Skärhamn kom och kommenterade vårt projekt. Idag hade vi samtal med våra handledare i kursen, dem hade mest bra att säga, tyckte av vi hade presenterat våra planscher på ett bra sätt och yay vi fick en 5:a (högsta betyg)! så jävla glad, känns helt fantastiskt bra!

Igår tentade jag Väg- och trafikteknik och på fredag är det dags för tenta i Byggnadsekonomi & organisation (även kallad BeBo =P) Sen är det lov i en månad!! Då ska jag äntligen få tid för mina underbara små flickor, min fina sambo och fira jul med min familj! Yay!

Nu: tentaplugg!


Anna-Karin Edlund

Stort grattis, vad du är duktig!



Kram



PUBLICERAT: 2009-12-17, 15:24:27 | URL: http://www.dptjejer.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: