2009-01-15
 00:08:39

2008

Kanske dags för en årsresumé? Lite sent, varför? Dels för att jag inte vet vart jag ska börja och dels för att jag inte vill börja ett nytt år. Kände mig lixom inte klar med det gamla!

Visst kommer detta året bli sjukt spännande och jag ser fram emot det. Men mycket hände under 2008 och jag vill ha det kvar! *sentimental*

Jag och M förlovade oss.
Jag fick många nya underbara vänner (och fiender?).
Hanna och jag spelade skitgubbe, skvallrade och drack vin en hel kväll.
Jag sa upp mig efter att ha jobbat heltid i 3år, för att börja plugga.. Mitt livs sämsta eller bästa beslut?
Leia mognade väldigt mycket, mini har växt upp (liiiite)
Vi var på Dalmatinerläger och Dvärgpinscherläger.
Jag och Leia gick tre kurser; lydnadskurs, klickerkurs och spårkurs.

Vad mer har hänt? Vi har varit en masa i Sthlm, jag och Leia åkte tåg för första gången. Jag och Leia har även tränat en del av många slag.
Just det ja, vår lägenhet är äntligen helt klar.. Stambytt och helrenoverad!!

Detta var väl året i stora drag, oavsett om jag nämner händelser här eller inte så kommer jag minnas varje fint ögonblick så länge jag kan. 2008 var ett turbulent, men bra år!!

P.S. Mål för 2009 kommer i dagarna...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: