2009-01-15
 00:14:32

2009

Sitter och funderar vad året kommer erbjuda oss, blir nog en del viltspårande, lydnads- och agilitytränande. Iår SKA vi ge oss ut på tävlingsplanen i lydnad, om vi så får 0 poäng. Mina och Leias nerver behöver det! Kommer 2010 utan att vi tävlat blir jag riktigt besviken på mig själv..

Våra mål för 2009
* Hälsa på Britzyk *check*
* Söka sommarjobb
* Åka till Sthlm
* Kramas massor med min prinsessa
* Försöka samarbeta med Leia ännu mer!
* Sätta alla lkl 1 moment
* Starta lkl 1
* Anlagsprov
* Agilitykurs
* Lära Leia att rulla... ;)
* Bli bättre på att dokumentera träningen
* Hanteringsträna
* Jag ska lära mig gilla utställningar och att klä mig strikt på dem *morr*

Leia bli 2 år iår och trots att hon fortfarande har mycket kvar att lära så märker jag att hon mognar mer o mer.. Hon är verkligen underbar min lilla tös. Tänk vilken tur att just den här lilla tösen kom och gav mig sin kärlek.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: