2009-01-29
 22:56:34

Rastlös

Seriöst, det är sååååå tråkigt att vara hemma sjuk. Nu orkar jag inte mer! Har läst ut en hel bok på två dagar (Predikanten), tvättat två maskiner, surfat på hela internet och hittat massa saker som jag ska shoppa, letat saker att göra i sommar, letat jobb.. *suck*

Leia är lika rastlös hon stackaren, så jag körde en omgång "DogSmart" med henne, hon klarade alla under 1 minut!  Yay, my chic is back! Precis efter löpet fattade hon inte ett jota av dogsmarten.. läskigt faktiskt att det är en sådan skillnad!

Jag testade även ETOlådan igen. Idag blev det en skjutlucka och två lyft luckor. Skjut gick lätt, lyfta locket med rund grej gick lätt, däremot den med snöre klarar hon inte.. Funderar på om jag ska klicka den vid sidan av först för att få henne att förstå att hon kan greppa snöret. *fundilerar* ETOlådan är klurig för både matte och hund! ;)

Nu ligger Leia liiiiite aktiverad brevid mig, funderar på om jag ska smyga ut i köket och ta lite Ben & Jerry.. Utan att husse märker det.. Hmm.. Tänk om man kunde klicka in Leia att hämta.... *fundilerar*

Eftersom Hanna visar gamla bilder så får jag också! Leia och jag (med färgat hår..) kampar på Klickerkursen med Thomas Stokke (Klickerklok.se) som instruerar. Fotograf: Hanna såklart!


M6H

aw stackars rastlösa sjukling! Jag vill också göra nåt i sommar, ge mig jobb från himlen lixom!

Åh vad bra vi hade det den helgen!



PUBLICERAT: 2009-01-30, 16:13:31 | URL: http://www.levamedhund.se
Helena

Hrmpf. Tur att jag tål att bli gapskrattad åt! Alla Gretas kompisar har också skrattkramp :)



PUBLICERAT: 2009-01-31, 15:52:33 | URL: http://gazolinquince.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: