2009-01-29
 14:52:42

Snabba lägganden

Yay! Trots att jag har en tröttfia hemma har jag tränat snabba lägganden med henne idag! Nu kanske du undrar hur sjutton det gick till?
Jo, matte är som sagt sjuk men är enormt rastlös så jag åkte iväg och handlade. När jag kom tillbaka var Leia som vanligt överlycklig (tänk att matte kom hem även denna gången). Så jag kommenderade "ligg", som jag trodde gick det ruskigt fort (tänk ekorrehastighet),jag sa "varsegod" (vilket Leia tolkade som att hon fick tokpussa matte)! Körde några gånger och tusan vad hon är bra min skrutta är! *kärlek*. Bra belöning är nykeln till framgång ;)

Lite dåligt med bilder just nu.. så jag snodde en brutalt av LisaFis! Visst är Råttan cool!!!


Hanna o Myra

aaw klart Leian kan snabbt! Kollade igenom våra klickerkurs bilder igår, åh så roligt vi hade o jag drömmer fortfarande om kursen :D

miss u! kraam



PUBLICERAT: 2009-01-29, 16:51:19 | URL: http://www.levamedhund.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: