2009-01-08
 17:41:56

Snö, snö, snö!

Idag kom första snön för den här vintern, sista också? Igår ramlade jag förj*vligt på höften och idag när vi var iväg med Prickigkorvsgänget föll jag på samma höft, "AJ" sa matte och fick Leias pussar!
Efter två rejäla vurpor känns kroppen som ett stort blåmärke och jag är stel som om jag hade åkt snowboard! Jaja.. nog med gnäll!

Hundarna busade som tokar i snön och att kunna ha Leia lös efter löpet var underbart! Hon kom till min sida spontant flera gånger, yay för min Princessa! Brorsan ville hitta ett geocatch-mål(stavas?) så vi gick över isen till en ö, lite läskigt och jag skrek som en dåre..

Mysigt var det och nu är både min & Leias kropp helt slut. Lilltösa ska få middag nu och så ska vi ta en kiss+bajs ute + slänga papper i återvinningen. Ungefär det vi orkar med nu, jag måste ju dock handla mat och packa också, undra vart den orken ska komma ifrån? Imon åker jag och Minibus till Britzyk i Skåne nämnligen! Ska bli jättekul att träffas igen!!!

Lite bilder från dagen (kvaliteen är sådär, det var såååå mulet!)

Husse väckte mig imorse och sa: "Älskling det är snö ute". Så på morgonpromenaden var det tröja på Leia och Moonboats på matte som gällde!


Visst är dem tokläckra!!!




Leia trasslar ihop benen ;)


Både Leia och Imsa har svårt att hålla koll på benen på isen!


Min sötnos!!


LisaFis kollar om hon ser några läskiga lik under isen...


Underbar vinterbild! (Notera Leias ståndöron...)


Visst ser det ut som Chloe a.k.a. mördarhunden ska attackera mig?!


Thjong!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: