2009-01-18
 16:42:42

Söndag

Imorgon börjar jag skolan igen efter en månads lov, ska bli kul att komma igång igen samtidigt som jag kommer sakna att vara med Leia på dagarna!

Idag var vi iväg och köpte Tempelte, vår absoluta favorit så vi köpte det dem hade kvar. Köpte även två fång roser för ett presentkort jag hittade när jag städade. Så mysigt med blommor hemma, myyys!

På MIO föll jag för två underbara lampor till vardagsrummet och sovrummet. Dem var galet snygga och passar i "min" stil. Skulle kunna köpa dem bara för att krama dem =P. Tittade även på ny tvbänk, rumsavdelare och skrivbord.. men det är svååååårt! Vill verkligen att det ska kännas 100% rätt!

Leia var ensam här hemma i två timmar och hon var inte stressad när vi kom hem *wiiie*, bara väldigt glad. Vi kände efter i hennes olika sänga och tyvärr har hon sovit på dörrmattan, funderar på att sätta upp "barngrinden" nästa gång hon är ensam. Grejen är att jag har väldigt få lektionstimmar vissa dagar och då är Leia ensam hemma max 3 timmar. That's nice!

Nu har jag gjort rulltårta, tagit ett glas vin och ska njuta av min sista lediga kväll tillsammans med min familj. Snart ska vi laga middag också.

Hoppas ni haft en bra helg!

Den här ska jag drömma om inatt..


Lisa

Gött att vara tillbaka i skolan? ;) ;)



PUBLICERAT: 2009-01-19, 16:48:02 | URL: http://www.chloeweb.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: