2009-01-27
 17:11:06

Vecka 6

Leia är just nu typ i vecka 6 av sin skendräktighet, så nu är det inte många veckor kvar tills det ploppar ut något? Skämt åsido, Leia är helknas just nu. Sover hela tiden, vägrar äta, tuttarna är svullna..

Hade hon gått upp i vikt också hade jag faktiskt tagit henne till vet och ultraljudat henne. Man vet inte vad hon gjort när man tittat bort! Hon var lite småkinky med Imsa och Chloe på julafton! *mystiken tätnar*

Stackars min lilla råtta, hon är iofs piggare utomhus. Så snart jag är frisk igen så ska vi börja springa jag och råttfisen. Fattar inte att jag är sjuk typ hela tiden nu.


Lisa

Är det jag som är råttfisen som ska med ut och motionera?!?! Fredrik sprang 6km gånger 2 idag.... GALNING! Är du o han verkligen släkt? Jag VILL me motionera!! Kanske kan vi boka en dag nästa vecka?! Eller vill vi hellre träna hund då? ;) Jag är apasugen. Har tränat två gånger denna veckan hittills.... och idag är det tisdag ;) Bara lydnad förstås. Pausar agilityn inför helgen!! Jag vill ha NEWS, vad händer?! Vi höres imorgon tycker jag! Puss



PUBLICERAT: 2009-01-27, 21:43:48 | URL: http://www.chloeweb.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: