2009-07-14
 22:17:10

Pust

*pust*
Kom precis hem från jobbet, är helt mör i kroppen eftersom jag har cyklat hem. Så skönt att komma igång och cykla igen, har ju bara 6km till jobbet så det är ganska lagom. Har ju dessutom världens bästa cykelväg som går precis vid havet hela vägen, såååå fint!

Igår och idag har jag jobbat men imon och på torsdag är jag ledig. Ganska passade eftersom jag har en del att fixa hemma plus att hundarna behöver lite aktivering. En tokig valp och en löptik som absolut inte får bli skendräktig.. för då blir det apjobbigt att både träna och tävla...
Lite roligt, Xena får extra mat plus olja och Leia får lite mindre mat nu, livet är orättvist! 

Imon ska jag sätta mig med lite skolsaker, ska titta igenom två distanskurser jag läser nu. Har några moment som ska göras denna vecka. Sen funderar jag på att testcykla lite med Leia, samtidigt som XenaPena får lite ensamhetsträning. Inte så tokigt! Hade varit grymt om jag kan cykla med henne!!

Neh.. Nu blir det ChaiLatte med kardemummaskorpor och såklart Twilightmusik! =0)


Lisa

Testcyklade du med Leia? Det är ju jättekul att cykla med hund. Enda nackdelen är ju att det blir en hel del asfalt! Vi står på sveriges vackraste brukshundsklubb i simrishamn. Dem fogar över ett underbart litet torp. Vi har stått här i natt vilket betyder agilityträning 2 dagar i rad ;)

Jag har tagit beslutet att tacka nej till distans kurserna, hade kommit in på den ena och var 2e reserv på den andre. Jag känner att min tid är knapp och den som finns vill jag ägna åt vovvarna. Hoppas att det inte sätter käppar i hjulet för dig. Hörs snart. Du får gärna ringa någon dag om du har tid så kan jag ringa upp dig. Tid har vi ju gott om ;) Kram kram



PUBLICERAT: 2009-07-15, 08:55:40 | URL: http://www.chloeweb.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: