2009-07-06
 22:29:08

Måndag

Xena har nästan tappat alla sina "mjölk"-tänder nu, alla hörntänderna är ute vilket är bra eftersom det oftast är dem som sitter hårdast. Satt och räknade tänderna fram förut och det saknas ingen, nice! Nu har hon börjat äta liiite bättre också lilltjejjan, fortfarande är hon tanig men snart så borde hon lägga på sig lite.

Leia är en så otroligt bra storasyster, hon står ut med Xenas tokerier och går ibland med på att leka lite. Är så glad att det funkar bra med tjejerna tillsammans.

Leia började löpa idag, det är ganska passande eftersom hon är ruskigt seg och jag behöver inte få dåligt samvete när jag går till jobbet. Jag längtar verkligen till agilityplanen nu, känns som om det var fööör längesedan vi tränade. Nu har jag anmält till tävlingar i augusti så när Leia löpt klart (om ca: 2 veckor) sätter vi igång med hårdträning! Woho vad jag längtar, men tills dess är det jobba som gäller...

Xena 5 mån på Boråsutställningen, bild snodd av Britzyk =P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: