2009-07-27
 11:22:08

Typiskt!

Idag hade jag sett fram emot att åka till klubben och träna med Leia. Vad händer? Jo det regnar! Det hjälper inte att det kanske håller upp för husse tog bilen till jobbet. Blä vad trist!

Ska gå ut och traggla lite slalom iaf och träna starter, men det blir inte riktigt samma sak. *mutter* Ska ju jobba tis-tors så på fredag startar intensivträningen, så att jag med gott samvete kan sätta Leia i vila några dagar innan tävlingen. Tänkte göra lite nytta idag och leta träningskombinationer. GASCH! Känns verkligen som vi slappat till oss, ska bli intressant att se hur rostiga vi är på fredag.....

Nu ska jag göra mig en Kaffelatte eller Chailatte, beslutsångest, och sätta mig å fylla i utställningsanmälningar. Inte skicka in dem riktigt än men göra dem klart iaf =0) Tänkte anmäla Leia till en inoff också.. Kul att se vad hon går för =P

Igår såg jag något som jag inte visste fanns, Atlas Car mini.. DEN GÅR IN I VÅR BIL! Problemet är bara att den kostar 800:- och är inte bilsäker iaf.... Men den tar sjukt lite plats och båda tjejerna får plats, men dyrt, Tröstshoppade 2 halsband tokbilligt istället =P Läderhalsband för 20kr styck!


Lisa

Den är ju väldigt smidig (transportburen) men tjejerna sitter ju säkrare i var sin. Dessutom är det ju enklare att bära med dig en bur vid tillfällen du inte behöver en stor!!! Dessutom behöver du ju aldrig oroa dig för smitningsrisken om du ska ta ut dem en i taget på en trafikerad väg! Sedär nu fick du massa anledningar att känna dig helt nöjd med att inte behöva punga ut 800 kr. Jasså träning fredag är planerat, var när hur? känner sig otillfrågad :( Var shoppade du läderhalsband för 20 spänn?! Kram kram


Jenny Kjellman

Hej. Såg att du kikat på bur. Denna kanske passar eran bil oxå är en stål med mellan vägg om man vill ha.. Finns två olika storlekar & är bättre i bil har själv den stora & är super nöjd.



http://grand-prix.se/product_info.php/products_id/5087



MVH Jenny.



PUBLICERAT: 2009-08-03, 23:40:12 | URL: http://www.dreampearl.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: