2009-07-01
 11:03:33

Onsdag

Idag är det avslutning på valpkursen, känns som om det har gått tokigt fort och vi har fortfarande mycket kvar att träna på. Eftersom vi kommer ha en liten tävling detta sista tillfället så repeterade jag det mesta med Xena igår.

Jag tog separata promenader med tjejerna hela dagen igår, för att kunna träna med Xena när vi var ute. (Även för att Leia är lite småhormonell/dragig/slö/knasig, förmodligen kommer hon löpa snart)

Xena har börjat skvallra ganska ofta nu, riktigt roligt att se hennes tydliga kontaktsökanden. Visst klarar hon inte av att skvallra i alla lägen men det går bättre och bättre!

Det är löjligt varmt just nu, helt galet jobbigt! Blir svettig så fort jag kliver utanför dörren, äcklischius!! Ska försöka lägga mig lite ute i solen med tjejerna och lyssna på musik (älskar Spotify!!), kanske även läsa lite.. (läser "Breaking Dawn" för fjärde gången.. fortfarande lika bra!)

Ha det bra där ute och drick mycket vatten!! (saft för min del...)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: