2009-07-10
 15:01:18

Fredag

På väg hem från jobbet imorse köpte jag färg till krukorna på uteplatsen. Rosa blev det och nu står dem där ute på tork.. så jäkla läckert!! Vi ska fixa iordning lite mer där ute, lite nya krukor och växter så kommer det bli nice. Än så länge är det två rosa myntakrukor, men det är väl inte så illa pinkat? Snyggt och doftar sommardrinkar!

Ska nog skriva en handlingslista till uteplatsen.. Undra om det går att sy/köpa rosa möbeldynor. Hade varit tokläckert, vet dock inte om husse godkänner det!

Xena går runt och typ småskäller, har inte en susning om vad hon vill men extremt jobbigt är det. Jaja.. ignorerad blir hon så jag får väl hoppas att hon går och lägger sig snart. Förut på promenaden satte jag mig på huk, då hoppar knasen upp på min rygg. Hon gör så ibland och tycker det är sveinskoj!.

Imon ska jag och Sussi slinga håret, wohey vad snygga vi ska bli!

Nu strömmar musiken här..(Twilightmusik såklart!) 
I caught myself - Paramore och nu börjar Never Think - Robert Pattinson näst på tur är Leave out all the rest - Linkin Park! WOOOOOOOOO, it's friday och jag är enna ledig hela helgen!

Mynta med sin rosa kruka! Visst blir det härlig kombination!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: