2009-07-02
 22:59:01

Woho..

Woho, nu har jag anmält Leia till fortsättningskurs 2-3 i agility! Yay, vad roligt det ska bli att gå en kurs till! Förhoppningsvis har vi även hunnit tävla innan kursen drar igång också.. Hänger lite på hur mycket vi hinner träna och i vilken form Leia är iom att hon börjar löpa när som helst.

Igår hade vi avslutning på valpkursen, Xena var superduktig och vi kammade hem nästintill full pott. Det var en vinnare och resten kom på 2:a plats (däribland vi). Tråkigt att kursen tog slut så fort men vi ska träna vidare såklart! Klurar på vad vi ska gå för kurs nu, vill egentligen gå ringträningskurs och unghundskurs med Xena. Fundilerar bara på vad och när allt passar...
Ska klicka in snurra på Xena nu, tänkte även filma ett pass eller två. Så otroligt kul att titta på tycker jag! Känns som om det har blivit väldigt lite bilder på sistone.. ILLA! Måste verkligen bli bättre på't.

Det är tokigt varmt just nu, helt galet! Har varit iväg och badat i havet flera gånger och det är typ 21 grader i vattnet, underbart! Vill aldrig flytta ifrån västkusten. Att bo 5 min gångväg från havet är verkligen lycka!

Nu är det dags för natten för imon ska jag jobba! Thjohej!


Lisa

Då ska jag också göra slag i saken och anmäla mig. Dividerade fram och tillbaka med Malin men hon tyckte jag skulle vara med. Hoppas hoppas hoppas att Maria är så bra som jag tror att hon är. Kul att Jeanette är med nästa kurs också. Anmälde du dig till agilitytävl i Kungsbacka i augusti eller? Minns inte vad du sa! Kan inte säga att jag har träningssug på agility alls nu i värmen! Men det kommer nog tillbaka hoppas jag. Kram kram



PUBLICERAT: 2009-07-03, 11:33:50 | URL: http://www.chloeweb.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: