2009-07-12
 19:18:55

Valpbus

Idag åkte jag och Xena ner till Tippen och träffade Isabell och Olympia(är 2 veckor äldre än Xena). Hundarna funkade jättebra med varandra, busade och hade sig. Men det är gasnka stor storleksskillnad på dem, Xena är sjukt mager, hon får massor med mat och godis men är ändå en liten skrutt. Har börjat ge henne olivolja nu, får hoppas att det har någon effekt!

När jag och Xena kom hem gick jag ut med Leia, så gött att ta en promenad bara med henne. Dock är hon väldigt dåsig iom med löpet men det går ändå att träna lite med henne. Körde en del halter och starter (jag stannade henne och sprang fort fram 10 meter sen fick hon "start"-signal)

När vi var på Tippen tog jag ett gäng bilder på Xena och Olympia, enjoy! (På vissa bilder ser den svarta hunden ut som Leia, men det är Olympia!!)

Vackra Xena


Vackra Olympia


Olympia försöker dricka


Skuttpinne!














*Fniss*










SemesterLisa

Gillar 3e sista bilden när X har en pinne i munnen och O ser helt galen ut!!!



PUBLICERAT: 2009-07-13, 14:45:47 | URL: http://www.chloeweb.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: