2009-06-24
 11:54:30

Danmark

I måndags var jag och Sussi på stan och passade på att fylla tvålförrådet rejält på Lush. Luktar som en godisfabrik hemma nu! Blev Sexy Peel, Honey I washed the kids, Miranda, Rock Star och Fairy. Köpte lite annat "nödvändigt" på stan, bland annat en übersöt spargris! Hämtade ut en bok på Chalmers-biblioteket som jag behöver till en sommarkurs, den sitter jag nu och försöker läsa *duktig jenka*

I måndagskväll implus-beställde jag och Sussi en danmarksresa =0) Så gårdagen spenderades på Fredikshamns beach - Palmestranden! Riktigt mysigt att komma iväg till Danmark, var sjukt längesen jag var där. Det var bra väder och det känner min kropp idag. AJ! RÖÖÖÖÖD! AJ!! SMÄRTA!

Är helt slut idag + att det är varmt ute, vilket innebär att det blir en dag med hemmafix, Leia klarar inte av värmen som är nu.. Tycker så synd om min plutta! Hon verkar bra i sina ben nu iaf, blir  långpromenad med henne ikväll efter att jag och Xena kommer från valpkursen.

Neh, nu ska jag läsa och mysa med mina underbara flickor!


Lisa

Den danmarksresan lär man sent glömma ;) Tack för sällskapet, ledsen att jag var så dassig på vägen hem. Mådde verkligen pyton och sov nästan inget under natten. Men nu är det ok. Om två dagar är det dags ;) Nervös?! Imsa tycker det är såå tråkigt att träna stå. Fast hon får ju godis! Kanske är det mest jag som tycker det är trist! Kramelikram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: