2009-06-29
 16:58:11

Gäsp :P

Känner mig rikigt riktigt trött efter några dagar med full fart. kom hem 10 imorse väldigt sliten efter att ha jobbat de senaste dagarna förutom i lördags, då jag ställde ut Xena på SSPK's utställning i Borås.

Xena tycker att det är läskigt med hantering vilket vi jobbar på, men jag är ändå nöjd med utställningen då jag var lugn (inte nervös alls) och Xena kunde stå hyffsat stilla när jag höll i henne. Min lilla tjej. Var väldigt imponerad över hennes lugn på utställningen, hon var inte alls stressad och kunde koppla av i sin bur. Woho!
Är så nöjd med mig själv att jag inte var nervös, Britzyk kände knappt igen mig =P Härligt att kunna fokusera på sin hund istället för att darra som ett asplöv och knappt kunna prata........................



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: