2009-06-10
 16:15:04

Sitt fint Xena!

Idag har jag kört Xenas andra klickerpass med "sitt fint". Har inte klickat henne så mycket alls men kände att nu jävlar ska vi komma igång! Xena är ganska enkel att klicka eftersom hon är sansad och tydlig. Man nästan hör när hon tänker & klurar, känns som om hon kommer bli en bra klickerhund!!
För att hon inte ska få för sig att klicker betyder ETT beteénde körde jag även ett pass med vardera handtarget och en början till "snurra". (ej samtidigt såklart)

Handtarget
Går ganska bra, tror att hon behöver några pass till innan det dära suget till handflatan finns.

Snurra
Fan vad söt lillskruttan va! Hon började med att bara skicka en blick åt sidan *klick*, hon bjöd lite andra beteénden men i slutändan slängde hon verkligen huvudet åt sidan! Hoppas verkligen att vi får till snurra genom shejping, hade varit ritktigt kul!

Sitt fint
Sitt fint har vi faktiskt film på!

Varsågod, Xenas klickerfilmsdebut!


Klickerträning 10 juni from Jennifer Fors on Vimeo.


Anna-Karin Edlund

Åh vad söt hon är och så duktig!



PUBLICERAT: 2009-06-10, 20:47:31 | URL: http://www.dptjejer.blogspot.com
Mia

Men sååå duktig hon är och såååå söt så man går åt! (valpsjukan sätter nu in med full kraft, suck).



PUBLICERAT: 2009-06-11, 10:33:10 | URL: http://fredthevov.blogg.se/
Linn

Jag dör, jag dör, jag dör! Så otroligt söt! :D Heja Jenkis som är så duktig tränare!



PUBLICERAT: 2009-06-11, 20:04:49 | URL: http://www.bellocean.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: