2009-06-01
 23:41:25

Sol sol sol

Vi har haft helt underbart väder, dock är det för varmt för att göra något med hundarna på dagarna. Leia orkar gå typ 200 meter, så istället har vi legat och solat på uteplatsen. Häller vatten över hundarna en gång i timmen, inte speciellt populärt men väldigt nödvändigt!!

Imon är det 5 år sedan jag tog studenten, 5 år! Helt galet, känner mig egentligen inte speciellt gammal utan känner mest att åren går för fort. Lite skrämmande! Men har ändå gjort en hel del de senaste åren, pluggat på två olika högskolor, läst en del extra kurser, flyttat 6 gånger, ägt två bostadsrätter, jobbat heltid i 3 år, skaffat två hundar och såklart träffat min underbara andra hälft (och förlovat oss).. Så kanske har inte åren gått så fort ändå...

Nu ska jag läsa ut New Moon, har läst den svenska (När jag hör din röst) men nu har jag lånat den engelska, som faktiskt är lite bättre. Yay vad jag älskar dem här böckerna!!

Natti fnatti!




Två favoriter i en bild, Twiligt och Piggelin!


Mia

Du har hunnit med massor du på inte alltför lång tid! Ligger efter här känner jag (borde ju ligga före ju så gammal som tant är)!!



Kul bilder från dp-träffen, va hon växer lilla stumpan, kul att följa!



PUBLICERAT: 2009-06-03, 08:34:45 | URL: http://fredthevov.blogg.se/
Mia

GRATTTTTTTIS på födelsedagen önskar vi i Estockholmo - Mia, Leslie & Fredthevov



PUBLICERAT: 2009-06-03, 10:43:53 | URL: http://fredthevov.blogg.se/
C, Saga och Betty

kikar in.. va länge sen, så måste se mig runt! ha de toppen



PUBLICERAT: 2009-06-03, 13:01:46 | URL: http://cettciliasklotter.blogg.se/
Lisa

Vilken slappisdag!! Sommarliv hade varit fint.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: