2009-06-04
 10:26:29

Tack!

Tack för alla födelsedagsgratulationer igår, sms, bloggkommentarer, telefonsamtal, telefonsvararinprat ;) osv..

Dagen startade med att svara på SMS, shiet vad tidigt folk är uppe (jag var ledig). Sen blev det en kaffe för att få upp ögonen lite ;) och så slängde jag in en maskin tvätt, sånt måste göras även på födelsedagar. Myste sedan hela fömiddagen med mina fina prinsessor.

Lunchen spenderades med min Papps och 5 min efter jag kom hem så överraskade M mig med att komma hem tidigt. Fick massor av fina rosor och ett paket (fick mina andra presenter förra veckan).

På eftermiddagen åkte jag och Xena iväg på valpkurstillfälle 2, stannade till på MyOne på vägen och köpte halsband för Xena har snart vuxit ut sitt som hon fick med sig från Britzyk. (tår i ögat...) Blev ett svart nithalsband, Leia fick ett likadant, här kämpar vi för rättvisa!

Efter valpkursen mötte jag Sussi vid pizzerian och så köpte vi med oss mumsiga pizzor hem. Detta uppskattades även av M ;) Fick finfina presenter av S och en söt ros i kruka.

Xena drack mängder med vatten när vi kom hem från valpkursen och kissade megapölar varav en både hon och Leia trampade i. Så det bidde bad för båda tjejerna =0)

Avslutade kvällen med att kolla på Twilight (3:e gången för S, 11:e för mig) och kekade jordgubbar som S hade med sig.

En helt underbar dag, woho! Tack!

Fina rosor från min fina Sambo


Blomma och halsband från S


Rosa byxor och tröja från M, svarta byxor från S (Tröjan har samma färg som byxorna..)


Ascoola fotbollskor från M (till agilityn) (passar perfekt till rosa brallorna ovan..)





Xena i sitt nya halsband (hon är inte så lätt att fånga på bild)


Mina fina tjejer i solen!


Lisa

Va fina saker du fått!! Måste säga att jag är avis på dem pjuckse, dem är snygga! Tänk va snabbt det kommer gå på banan nu. Du och racerleia pryder min blogg!


Anna-Karin Edlund

Grattis!! Vilka fina presenter du fått.



Snygga halsband till tjejerna.



Du kommer väl med på storträffen så jag får träffa dig och dina tjejer!



Kram



PUBLICERAT: 2009-06-04, 13:52:35 | URL: http://www.dptjejer.blogspot.com
Mia

Vilken härlig dag och underbart fina presenter du fick! Tokgillar skorna, måste nog börja på riktigt nu så man kan få såna pjucks!



Fina flickor i solen där, nosgnugg från oss!



PUBLICERAT: 2009-06-04, 14:10:08 | URL: http://fredthevov.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: