2009-06-18
 09:31:54

Tvättpinne

Woho, idag fick jag reda på att jag klarade en av mina tentor, med BRAVUR. Wehey vad gött, nu kan jag fira hela helgen lång! Blir så glad när man får ett bra resultat med en kurs man verkligen kämpat med!

Igår vad jag och Sussi iväg med mina tjejer till GMBK, körde lite lydnad med Leia (ingen agility pga Leias ben). Försökte mig på "rutan" lite, måste bara få till ett bättre beteénde på targeten, för nu är hon spattig ;) Körde även fritt följ, ställande och 1 min platsläggande, allt med störning från andra hundar och med riktigt bra resultat. Är så imponerad över både Leia och mig att vi blivit så avslappnade, innan oroade jag mig för att hon skulle sticka till de andra. Nu fokuserar vi på varandra och har ett samspel jag inte hade förväntat mig att få, wohey för oss! Lkl 1 here we come! (och jag som trodde att vi hade pausat lydnaden.. hmm...)

På kvällen var det dags för Xenas valpkurs. Hon är så söt min skrutta, men vi måste träna mer.. Känner mig jäkligt slapp...

Idag ska vi handla för morgondagen och fixa lite saker..

Det übersöta underlägget jag fick av bror+familj i födelsedagspresent, blir det mer passande?


Xena har lite märkliga saker för sig, som att hoppa/klättra upp i den 1 meter höga tvättkorgen och lägga sig för att sova...


Lisa

Vad söt hon är, Xena i tvättkorgen. Spanade in de härliga somriga badbilderna också. Nu äntligen börjar X se ut som en hund ;) Jättefina tjejer! Blir lite orolig för Leias ben. Har hon slutat halta nu? Kanske ska hon hålla sig borta från springbus ett litet tag? Blir det sthlm för er idag? Kram kram



PUBLICERAT: 2009-06-19, 09:11:41 | URL: http://www.chloeweb.se
Hunden Sylvester /Alexandra

GLAD MIDSOMMAR!



http://hundensylvester.blogspot.com/



PUBLICERAT: 2009-06-19, 16:01:42 | URL: http://hundensylvester.blogspot.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: