2009-06-08
 08:38:09

Måndag

Oj, här händer alla möjliga saker!

Hade födelsedagsfirande med familjen igår. Jag har fått ett väggakvarium, så jäkla coolt!! Vill sätta upp det NU men tydligen måste man borra en massa fina och hållbara hål först!
Har även fått en ny mus till min dator, dem gamla dubbelklickade hela tiden så att min dator nästintill rymde hemifrån!
Fick ett underlägg till hundarna som det står "pytteliten" på (LÄNK) från Lundmyr som har tokigt fina saker, sån här  fin tröja skulle mina hundar gärna få om dem behövde! Fick också tandskrapa (till Leia), "rutan"-koner, sjal, en räkbåt och pengar..

Nog om kalas! Xena har börjat tappa sina tänder, eller en iaf.. Hon har en toksöt glugg i nedre framraden och de andra är lösa också. Nu ska vi börja kampa för fullt så att de lossnar som de ska! Har faktiskt tagit valptandsförsäkring på lillpyret, utifall någon liten bisse inte skulle ramla ut.

Har börjat träna mer med Xena nu, vi tränar just nu sitt, ligg & utställningsstå. Kontakt, skvallerträning, koppelträning osv.. Allt möjligt med andra ord. Hon lär sig ganska fort och är samlad, inte alls stressad. Hon är grym på stadga! Woho!! Dessutom har hennes kleptomani avtagit, allt är inte roligt att sno och tugga på. Tror att vi har släckt de beteéndet eftersom vi ignorerat/fått henne fokusera på annat.

Nu ska jag och Leia åka och hälsa på mormor en sväng sen ska vi förhoppningsvis hinna med en sväng till Brukshundsklubben innan vi får gäster ikväll.

Imon ska jag och Sussi till Ullared! Yay vad rolig vi ska ha, min älskade lilla flumkompis *kärlek*.


Lisa

Visa akvarium!! Visa akvarium!!


Jenkan svarar

Lisa: Har inte satt upp det än, men jag ska tjata på M.. Måste bara bestämma vart vi ska ha det också!





PUBLICERAT: 2009-06-10, 12:54:20 | URL: http://www.jenkan.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: