2009-05-24
 22:18:57

Agility+musik

Helt galet hur bra viss musik får en att må, helt sjukt! Sitter vid spotify och headbangar =P. Härligt att man kan söka på vilken låt man än letar efter och lyssna for free, super!
Vad lyssnar matte på då? Brorsan brukar kalla det "smör-rock" har jag för mig, jag skulle kalla det "light-rock" (Tänk Nickelback). Många låtar/band har en viss betydelse, från en händelse/period vilket gör att man får en extra fin känsla, som t.ex. vissa Kentlåtar som vi lyssnade på när vi hämtade Leia. Och Green Day, ja.. Så jävla bra!
Har ganska bred och varierande smak, snarare fastnar jag för låtar än just musikstilen. Idag är Paramore, Muse och Linkin Park på playlist... Decode (Paramore) är en låt som är sååå fin!

Jaja.. nog om det! Idag var vi på agilitykurs igen, Leia är så duktig! Vi kom dit en stund innan och då passade jag på att klicka däcket, hon gjorde fel en enda gång till skillnad från förra gången då hon klarade det en gång. Passade även på att klicka ingång i högerslalom, alltså med bara två pinnar. Det klarade hon kanon!
Ska försöka att klicka lite saker hon har problem med innan varje träning, för klickern får upp hennes motivation samtidigt som vi tragglar in hindret.

Själva kursen gick strålande, Lisa tyckte att det var den bästa hittils (för mig & Leia). Blev mycket fart och lite svåra byten. Har kommit på att jag gillar problem, alltså när man krånglar till handlingen, utmaningar kanske man ska kalla det. Förr suckade jag bara när jag såg svåra vägar, numera tycker jag det är skitkul! När vi körde däcket i kombination så klarade hon det super! Får hoppas att det bara var tillfällig blackout förra gången!

Nu ska jag nana för imon är det dags för tenta!

Kramis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: