2009-05-21
 22:58:37

Pust

Pust!! Mycket tankar i bollen just nu, har tentor nästa vecka så nu är det plugg, plugg, plugg. Sen är det sommarlov, lite jobb och mys med min familj som gäller!!

Igår fick vi respons på ett stort projekt. Vi har kämpat med ritningarna till projektet (som var att rita flerbostadshus) i en dryg månad nu och vi blev verkligen superglada igår när lärarna (som eg. är arkitekter) gav oss fina lovord och en 5:a i betyg. YAY, är så stolt över vår lilla grupp, A-team!!

Idag har matte pluggat och sen jobbat, husse var hos slaktaren och fick med sig massor av gottiga ben till hundarna. Något måste dem väl få när matte inte har så mycket tid att träna med dem (vet att den ekvationen verkligen inte stämmer, men det känns liiite bättre iaf =P)! Ska försöka orka mig upp och springa med Leia imorgon eller på lördag, måste verkligen sätta igång på riktigt med både hennes och min kondition =P. På söndag är det agilitykurs, hade verkligen velat hinna träna lite saker innan men just nu ser det mörkt ut =(
Jaja, efter nästa onsdag då jävlar....

Lilla Xena växer så det knakar, hon är så otroligt söt och hennes personlighet visar sig mer och mer varje dag. Hon har fått fina ståndöron, det ena hänger dock när hon är nyvaken/trött. Fina fina tjejen!

En lång dag väntar imorgon så nu ska jag mysa med mina hundar och läsa i "Ljudet av ditt hjärta" som jag läser för andra gången!


Mia

Härlig bild på er tjejer i gröngräset! Hon är så söt er lilla brunröda tös, så vacker i färgen - kan det va en Bellocean fniss



PUBLICERAT: 2009-05-22, 12:40:57 | URL: http://fredthevov.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: