2009-09-24
 22:10:29

Helvetesvecka? Hell no =P

När jag kom hem från jobbet för en stund sedan möttes jag av två glada flickor och en pojke, det är lycka♥

Tjejerna sprang som vanligt till soffan och ville hälsa/mysa. Båda två lägger sig på rygg och vill ha pussar och kli på magen, så sött.. Leia har dock börjat få mjölk från tuttarna så hon får bara kli på magen för tillfället!

Lustigt, denna veckan var från början en helvetesvecka, jag såg bara problem/stress/kaos. Men det har vänt helt, har hunnit göra allt jag planerat och ändå inte känt mig stressad, snarare mer lugn än på länge...

Imon ska jag och Lisa Fis träna igen, sen ska jag åka och jobba..

"You better hold on tight spidermonkey!"
Twilight såklart!


Mia

skönt när vändningen är sååå toooootal :-D gott att leva ska det vara!



PUBLICERAT: 2009-09-27, 14:18:57 | URL: http://fredthevov.blogg.se/
Anna-Karin Edlund

Härligt när det man tror ska bli jobbgt blir något bra.

Är det en puppiasela Leia har på sig, den röda? Jag är sugen på att köpa puppiaselar till mina tjejer. Jag får ta en tur till Stockholm och prova någon dag framöver.



Hejhej



PUBLICERAT: 2009-09-27, 18:57:41 | URL: http://www.dptjejer.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: