2009-09-19
 11:43:55

Underbar morgon

Husse stack iväg tidigt för att jobba idag, stackaren.. Leia var dock uppe tidigare än husse, 4.44 väckte hon mig och var überkissenödig. Så det var bara att sticka ut, Xena tyckte detta var det mest korkade vi kommit på.
Sen sov vi vidare tills typ 8 då vi tog en morgonpromenad, fan va fint det var ute.. Daggigt men sååå vackert!!

Nu har jag varit ute på en promenad ner till Askimsbadet, shiet vad tjejerna rejsade! Så underbart att kunna ha dem lösa, springer ju aldrig iväg någonstans. Leia sprang ner i vattnet för att jaga fåglar! Kaxigt värre, kan inte vara många grader ute!
Xena skvallrade jättefint på promenaden, hon blir bättre och bättre för varje dag som går.
På vägen hem lämnade jag hundarna på "dagis" eftersom jag och Suss ska iväg till Åby Stora pris om en stund... Vi är sjukt flummiga jag och min Svamp *kärlek*

Imon ska husse jobba igen en stund och jag & Leia drar på agilitykurs, sen ska hela familjen hem till mina päron, ta en promenad och umgås lite. Behöver ladda upp för veckan som kommer. Helt galet mycket, förstår inte riktigt hur jag tänkt... men det får gå!!

Leia och Xena vid havet igår!



Mia

Tack, vi lovar vi ska ta vara på varje minut, man glömmer så fort hur det var när de var så här små och bara åt, sov osv.



Just nu ligger bäbis i sin bädd här i köket och Freddan i sin bädd på övervåningen, allt är lugnt och tryggt här hemma, väntar bara tills lillen växer till sig och tar mer plats! Tjohej, då blir det livat tror jag!



PUBLICERAT: 2009-09-19, 20:09:26 | URL: http://fredthevov.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: