2010-01-01
 17:23:51

Mål för 2010

Hej 2010!!

Här kommer våra mål för 2010 (kanske fyller på allteftersom jag kommer på nya) Har samlat ihop lite punkter de senaste dagarna.. Väldigt många småmål iår, men tanken är att jag ska titta på den här under årets gång och påminna mig själv samt bocka av!

Jag
* Skriva veckorträningsdagbok, jag vet.. lovas varje år, men nu jävlar! 52 stycken ska det bli.. typ ;)
* Börja springa minst 1 gång i veckan, måste verkligen få bättre kondition om jag ska orka på plan.
* Åka utomlands! Vi behöver semester! *letar resor*
* Plugga i tid, lägg upp planering. (Sista läsperioden va jag grym på detta!)
* Våldgästa Britzyk eller tvinga henne hit =P
* Gå på Eclipse midnattsvisning 29 juni ♥ (premiär 30 juni)

Leia
* Gå handlingskurs
* Pinne i hoppklass
* Pinne i agilityklass
* Ha mer strukturerade träningspass
* Lägga upp träningsplan för kontaktfält
* Fixa en "nedgång" att träna kontaktfält på hemma
* Lära Leia externbelöning
* Traggla slalom hemma 3gånger i veckan (små korta pass)
* Klicka kontaktfält hemma
* Självständiga slalom
* Bli mer konsekvent i agilityträningen, ställa samma krav varje gång.
* Om motivation finns, starta Lkl 1...
* Om tid finns, börja personspåra

Xena

* Få husse att gå kurs med LillaWiiee (han verkar taggad=P)
* Kontaktpromenader, minst 5 gånger i veckan (går med bara Xena i områden med mycket störning och klicka kontakt)
* Klicka in "gå på frambenen" (hon kan faktiskt detta...)
* Lära Xena lite trix
* Börja personspåra
* Små pass med "hjärngympa" varje dag, hon behöver mycket mer vardagsaktivering än vad Leia "behöver"

Det här kommer bli ett sjukt intressant år, har sååå mycket saker jag vill göra och allt går inte att skriva ner just nu.. kommer efter hand! Denna vinter/vår kommer bli fartfylld och stressig, men riktigt riktigt rolig!

Lisa Såg att vi har flera mål för 2010 som är lika, underbart! Fan va vi ska peppa varandra och de där pinnarna ska ramla in på löpande band =0)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: