2010-06-12
 20:10:54

Ahaaa!

Har kommit på min bror nu, har avslöjat honom! Varje gång jag är där rullar jag hem för att han gör så mycket och god mat. Men jag tror han planerar att göda upp mig och sen grilla mej i slutet av sommaren!! Får allt vara på min vakt!

I förmiddags åkte jag & Leia hem till brossan och prickarna. Tjejerna busade lite först och vi fikade sen tog vi gps med oss ut i skogen och geocachade. Sjukt mysigt att gå ut i skogen och va så härligt nördig att man letar efter plastlådor i skogen. Men det är en perfekt sysselsättning när man ändå är ute på promenad, man får ett mål! I like! Tyvärr glömde jag såklart att ta med min gps så vi körde med brors, hade varit kul att se hur bra min är också... får bli en annan dag =0)
Det blåste en del idag, fast vi var ju i skogen där det va lä. När vi hade grillat klart maten och satt oss för att käka (inne) öppnade sig dock himmlen. Jisses va det regnade!

En sån här underbar dag ger förstås lite bilder, tyvärr va ljuset lite dåligt så bilderna blev inte direkt lysande.. men men.. klaga inte utan njut ;)

Kom igen då segis!


Leia busar med en svartprickig.. ja vad är det?





Liten busig Råtta med två fundersamma damer ;)





Första cachen hittad och brossan visar Leia vad det är..


Brossan med töserna (Leia ser sjukt hjulbent ut =P)


Cache 1, CHECK!





Förrätten, Paj med hemmaodlad spenat och fetaost MUMS! (åt såklart inte båda två..)


Mia

Åhhh vilken super-mysig dag ... (såklart är jag inte alls avis). Så sjukt kul att se Leiatjejen med prickisarna, hon ser så kaxig ut att det är sjukt kul ... inte lägger hon sig inte!



Visst åt du båda .. så goda som de såg ut (ljug inte nu stumpelupp fniss).



Ser fram emot att ses snart, om än för liten stund blir skoooj I think!



PUBLICERAT: 2010-06-12, 23:03:54 | URL: http://fredthevov.blogg.se/
Lorei

Vilken sjukt härlig bild på Leian! En DP kan verkligen se riktigt full-i-f*n ut. :P



PUBLICERAT: 2010-06-13, 11:23:11 | URL: http://lorei.se/blogg

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: