2010-06-22
 22:59:06

Aktivt

Idag har matte varit riktigt aktiv!

Började dagen med att åka buss in till stan med Xena. Blev riktigt förbannad på en gubbe som skulle knacka på glaset bredvid mig och X så hon blev orolig. Han frågar då om han får klappa, nej säger jag bestämt, sen stog han 0,5 meter ifrån oss och verkligen glodde på mig och X när vi satt i vårt säte. Kände mig riktigt obekväm. Sen börjar sketgubben knacka igen och Xena får då psykbryt och skäller till, DÅ fattar han... Som tur är skulle han av hållplatsen efteråt. När vi gick av någon hållplats efteråt var det en kvinna som gick av samtidigt, hon sa till mig att det var väldigt dumt gjort av honom.. tror att många på bussen som tur är såg vad som verkligen hände...
Mig gjorde det mest bitter!

Inne i stan träffade vi Sophia och Albus, vi tyckte att de små behövde lite miljöträning. Vilket dem verkligen behöver, Xena blev alldeles tossig därinne och studsade fram och tillbaka. Ska försöka åka iväg flera gånger med lillfisan nu så hon verkligen blir mer van med sånna miljöer. Albus va jätteduktig tycker jag!

Väl hemma väntade jag in bilen (som husse hade) och när den kom åkte jag och Leia hem till brorsan för geocaching. Vi tog varsin cykel, Leia sprang med superbra.. lite svårt att fatta ibland bara men i stora hela gick det bra för att vara första gången hon sprang med. Totalt cyklade vi 1.1 mil, dock stannade vi en del och gick/cyklade i lugnt tempo så vi var väl ute några timmar. Leia fick massage när vi kom in igen, hon sover nog mycket gott ikväll =0)
9 cachar lyckades jag logga idag, hurray!

Imon blire spår, men nu är det natta!


Varm liten stadsbrutta


Xena och Albus
Vill du leka?


Burp på magen


Ryggmassage


Nu tar jag dig din lilla prutt!


Spanar


Tittar efter paddanbåten!


Xena sjukt trött på bussen hem ;)




Mia

Åh så många mysbilder o det låter som en sjukt mysig dag med många roliga saker på agendan. Hälsa Sophia så gott o nosgnugga vovsen deras.



PUBLICERAT: 2010-06-23, 22:31:30 | URL: http://fredthevov.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: