2010-06-01
 23:16:54

Årets första dopp

Idag trodde jag det skulle bli en lugn och slapp dag. Ack så fel jag hade ;)
Åkte vid 12 iväg med Leia och träffade Suss. Vi gick runt särö västerskog och stannade på vägen för att fika med delikata jordgubbar. SOMMAR! Fick även i Leia i havet så nu har hon premiärbadat för iår. Min lilla sötnöt! När vi kom hem stank hon tång så det blev direkt in i duschen :)

På väg hem från promenaden ringde Sophia och frågade om jag skulle med på agilityträning på kvällen. Så vi åkte bara hem, laddade lite och sen iväg igen. Stannade på huveröds på vägen dit och köpte 2 nya multi-koppel och några ben & leksaker.
Va sjukt nice att komma iväg och träna med lite andra än vi brukar. Leia va superduktig som vanligt, hon fattade dock först inte riktigt slalom med blå och röda pinnar =P
Efter träningen fick alla hundar rejsa runt, Leia sprang som en tok. Märks att det var längesedan vi var på "träff"...

Imon funderar jag på att åka på onsdagsklubbens kvällsträff, tänke ta med bara Xena i så fall. Hon behöver lite miljöträning och Leia behöver en vilodag innan kursen på torsdag eftersom vi ska tävla på lördag också...

Lite bildbevis på Leias badande =0)




Mia

Najs bilder verkligen, gillar solglittret i vattnet mkt sommar där.



Härligt att göra annat än vanligt o underbart bra träning inte bara för tvåbenta ;-)



Nu har jag pratat färdigt för idag o ska gå i nannen, ses i morrn kanske!



PUBLICERAT: 2010-06-02, 23:59:23 | URL: http://fredthevov.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: