2010-06-03
 10:09:41

Cachad

Lite slappmorgon idag.. Husse åker till jobbet strax innan 6 varje morgon och om Xena vaknar.. ja då är det bara för matte att slänga på sig kläderna och rasta tjejerna. Xena kan nämnligen inte somna om när hon väl blivit kissenödig, vilket kanske är förståligt...
Blev dock en snabb runda och somnade sedan om 2 timmar.

Nu ligger tjejerna och solar i soffan. Xena har hittat ett ben som Leia är avis på, så fort Leia får tag på det springer hon och gömmer det. Fast Xena har världens bästa luktsinne så hon hittar benet varje gång.

Xena har för övrigt ett roligt sätt att äta ben på, hon kastar det upp i luften, rullar sig över det, tuggar på det när hon ligger på rygg, ligger på sidan och tuggar på det... ja.. hon är extremt underhållande!

Blev ingen hundträff igår, kom på att jag & mamma skulle åka och köpa min symaskin jag har fått i present! Så hem kom jag med en fin liten pärla. Hade en innan jag köpte på IKEA, men den klarade typ 2 lager tyg och sen slarvade jag bort sladden... Jag och min nya kompis kommer ha mycket roligt ihop känner jag på mig!!

På kvällen kom Suss förbi en stund och vi tog en geocache som låg här i området! Om du klickar på bilden nedan kan du se alla cachar jag hittat..
Profile for Crazy_Minpins

Nu ska jag fräscha upp mig för snart ska jag och Suss iväg och keka lunch! Thjohej!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: